שובריםשוברים קניית שובריםעגלת הקניות חשבון קניית השובריםהחשבון שלי יצירת קשר בנוגע לשובריםצור קשר
התקשר להזמנת שוברים
החשבון שלי | כניסת עובדי חברה בהסדר

שוברי מתנה לקידום מכירות

שוברים

שוברים לקידום מכירותקידום מכירות בחברות וארגונים הינו התמריץ היעיל ביותר הקיים בשיווק תחרותי. המטרה העיקרית של קידום מכירות באה לידי ביטוי בהשגת הצלחה עסקית גבוהה תוך שימוש בכלים שונים כמו מתן שוברי מתנה לקהל הצרכנים והלקוחות.

 

לרכישת שוברי מתנה >>

 

מהו קידום מכירות

קידום מכירות הוא כלי אסטרטגי מרכזי לפעילות שיווקית בטווח הקצר עבור מותג מסוים או פעילות פנים-ארגונית. קידום מכירות בא על-מנת לחזק, להעצים ולהביע הערכה בחברות, ארגונים ובתי עסקים באופן מידי בעזרת התבוננות בפרטים הקטנים והמשמעותיים.

שוברי מתנה לקידום מכירות

קיימות שיטות שיווק רבות המסייעות לקידום מכירות כמו דיוור ישיר, הקמת דוכני תצוגה, כנסים, קיום הגרלות ועוד. הדרך היעילה והקצרה ביותר להגיע אל קהל הלקוחות הרחב והצרכנים הפרטיים היא באמצעות שוברי מתנה לקידום מכירות. בצורה זו ניתן לשדרג מוצר או מותג באופן מידי תוך מתן תחושת רווחיות אצל הלקוח. מחקרים רבים מעידים על השפעה חיובית ועלייה תלולה בהיקף מכירות ושיפור תוצאות משמעותי כאשר מוצעים לרוכשים קופונים או שוברים שונים בעת רכישה או מיתוג חדש.

בין שלל המתנות ניתן לראות שוברים בתחומים שונים המכוונים לקהל יעד מגוון וזאת במטרה לספק שירות איכותי ואמין אשר יעודד רכישות מידיות ועתידיות:

  • שוברי ספא – שוברים המעניקים בילוי יחיד או זוגי במיטב אתרי הספא הקיימים בארץ ופזורים לכל אורכה. השוברים הללו מספקים חוויית פינוק איכותית ומתאימים לקהל יעד מגוון.
  • שוברים לאטרקציות – חוברת השוברים לאטרקציות מכילה קופונים לאתרים רבים ונוגעת בתחומי עיסוק שונים המתאימים לגיל, מגדר ואזורי מגורים.
  • שוברים למסעדות – שוברים משולבים לארוחות וארוחות בוקר במסעדות בכל רחבי הארץ. השוברים מעניקים אפשרויות שונות כמו ארוחה זוגית עם הנחה של 50%, בחירה בין ארוחת בוקר לבין כרטיס קולנוע ועוד.
  • שוברי אירוח כפרי – שוברים לאירוח כפרי ללילה אחד במהלך השבוע או שני לילות באמצע ובסופי שבוע. שוברים לחופשה מרגיעה ומהנה במגוון גדול של אתרי אירוח בארץ.
  • שוברים לצימרים – מבחר גדול של שוברים לבילוי בצימרים המציעים לילה אחד באמצע השבוע, שני לילות בסופי שבוע או שלושה לילות באמצע השבוע.

שוברי מתנה כתמריץ לקידום מכירות

שימוש בשוברים כתמריץ לקד"מ

מתן שוברים כתמריץ לקידום מכירות מאגד יתרונות בולטים רבים:

  • התמריץ הוא הכלי המכריע בעת מכירה ולעיתים קרובות הוא אף זה המשכנע סופית ביצוע של עסקה. לקוחות מתלבטים יקבלו הרגשה של רווחיות משמעותית שתגרום להם להגיע להחלטה סופית.
  • כאשר משתמשים בשוברים כתמריץ לקידום מכירות נוגסים בפלח שיווקי רחב ומביאים לתוצאות גדולות יותר באופן מידי.
  • לעיתים קרובות השוברים והמתנות המוצעות בעת רכישה או התקשרות עסקית מעניינות יותר מאשר המוצר הספציפי. אפקט זה מהווה גשר תודעתי גדול יותר בקרב הצרכנים.
  • השימוש בשוברים כתמריץ לקידום מכירות תמיד עדיף על פני מתן הנחה שעלולה להביא להספד כספי. לקוחות תמיד יובילו לכיוון הנחה משמעותית ולעיתים היא יכולה גם לפגוע ברווחיות. שוברי מתנה יכולים להטות את כפות המאזניים לטובת בעל העסק מבלי לפגוע ברווח הכספי.

כתובת טרקבק | RSS תגובות

תגובות, שאלות ומשוב - אנחנו כאן לרשותכם:

תגיות: , , , , , , ,
נושאים: שוברי מתנה,שוברים,שוברים לקידום מכירות

אולי יעניין אותך גם:

  • יום גיבוש בצימר

    עסק טוב ומצליח הוא עסק של עובדים מסורים ומאוחדים שמתייחסים למקום העבודה כאל הבית השני שלהם. עובדים מסורים הם עובדים שמחים ומוערכים, המכבדים אחד את השני, את העסק ואת מנהלי המקום. כדי להעריך את עבודתם המסורה של העובדים שלכם, למה שלא תפנקו אותם ביום גיבוש כיפי במיוחד?

  • שוברי מתנה לווילות בצפון
    שוברי מתנה להשכרת וילות

    רכישת שובר המקנה הנחה בהשכרת וילה, פותחת דלת אל פינוק אמיתי, כאשר הפופולריות העצומה של השכרת וילות היא בעיקר בתחום הנופש, אך לא רק בו. וילות להשכרה משמשות כמקום נהדר למגוון של חוויות אחרות שישאירו טעם של עוד בהתאמה לקהל רחב של אנשים. בצפון הארץ קיימות וילות

  • שוברים לצימרים ייחודיים
    שובר הנחה לבילוי בצימרים ייחודיים

    המחשבה הראשונה העולה בראש כאשר שומעים את המילה "צימר" היא בקתת עץ מבודדת בעיצובים כפריים לחופשה מרגיעה ונעימה בטבע. שינויים רבים חלים גם על ענף הצימרים המתפתח ומתחדש בהתאם לטרנדים ולאופנה. מתחמי הצימרים הופכים להיות מודרניים יותר ובעזרת שוברים לצימרים ניתן לראות את השילוב המופלא של

  • שובר מתנה לעובד מצטיין
    שוברי הנחה לעובדים מצטיינים

    מעסיקים רבים נוטים להעניק שוברי מתנה לעובדים בימים מיוחדים כמו ימי הולדת וחגים. אך, קיימות עוד מספר אפשרויות להבעת הערכה בקרב צוות העובדים כמו ימי גיבוש, ארגון מסיבה מאוגדת תחת קונספט אחיד והענקת שוברי מתנה לעובדים מצטיינים.

    אלמנט של הוכרת תודה בחברה, עסק או

  • שובר אירוח במלון "ארץ צאלים"
    שוברים למלון "ארץ צאלים"

    אזור הנגב הצפוני הפך בעת האחרונה למקור משיכה תיירותית נרחב. אזור זה מציע שפע של אפשרויות בילוי זוגיות ומשפחתיות עם שילוב אטרקציות מרובות כגון סופי שבוע של גבינות ויין, מופעי מוזיקה, סדנאות, הרצאות סופרים ועוד. באמצעות שוברים לאירוח כפרי תוכלו ליהנות מאירוח מפנק ומיוחד במינו במלון

שוברים ושוברי מתנה - מתנות לעובדים לימי הולדת או לחג, שוברים לקידום מכירות: לנופש, בתי מלון, חופשות, אירוח כפרי, צימרים, בקתות עץ, ספא, ארוחות במסעדות, אטרקציות, שוברים משולבים ועוד. שוברי הטבה, קופונים ותלושים – מתחום הבילוי והפנאי על פי דרישת הלקוח – מתאים במיוחד למבצעי קידום מכירות.
שוברים | תקנון | מדיניות פרטיות      © כל הזכויות שמורות לשווק אלון, ת.ד 22 קניון חוצות אלונים 3657701. טלפון: 04-655-9950, פקס: 04-6468779. | קידום בגוגל - SEPrism.com
css.php
0.000 שוברים