שובריםשוברים קניית שובריםעגלת הקניות חשבון קניית השובריםהחשבון שלי יצירת קשר בנוגע לשובריםצור קשר
התקשר להזמנת שוברים
החשבון שלי | כניסת עובדי חברה בהסדר

שוברים לצימרים ייחודיים

שוברים

המחשבה הראשונה העולה בראש כאשר שומעים את המילה "צימר" היא בקתת עץ מבודדת בעיצובים כפריים לחופשה מרגיעה ונעימה בטבע. שינויים רבים חלים גם על ענף הצימרים המתפתח ומתחדש בהתאם לטרנדים ולאופנה. מתחמי הצימרים הופכים להיות מודרניים יותר ובעזרת שוברים לצימרים ניתן לראות את השילוב המופלא של חופשה מרגיעה בנופי הטבע עם אלמנטים של חוויה עיצובית ואדריכלית.

אחד הסגנונות החדשים של אירוח כפרי הינו מערות אבן או צימרים יוקרתיים מאבן המכילים בתוכם את מיטב הפינוקים לחופשה חלומית ורומנטית. זוהי תפיסת אירוח חדשה המבטיחה לשוהים במקום עיצוב בסגנון מתוחכם, שטחים עצומים לבילוי, שדרוגים טכנולוגיים ועוד שלל רב של רעיונות חדשניים.

שובר הנחה לבילוי בצימרים ייחודיים

צימרים מאבן

הצימרים הללו לוקחים אתכם במנהרת הזמן אל מבנים אקזוטיים דמויי חאן עתיק יומין עם פינוקים מודרניים וייחודיים על מנת למקסם ולהעשיר את חוויית הבילוי בחופשה. צימרים מאבן מתהדרים בבריכות פרטיות, מתחמים אישיים גדולים, ברים אלכוהוליים, ארוחות בוקר מיוחדות, ג'קוזי ומבחר גדול של גדג'טים טכנולוגיים. באתרי הצימרים האלה ניתן גם ליהנות ממסאג' מרגיע וטיפולי בעת רכישה של שוברים לספא במבחר גדול של אפשרויות ומקומות בכל רחבי הארץ.

אוהל מונגולי

טרנד נוסף אשר ניתן לראות בענף הצימרים הוא חופשה באוהל מונגולי מסורתי. אוהלים אלו מותאמים לקהל משתנה בגודלו החל מאוהלים מונגוליים לזוג עוד אוהלים המסוגלים להכיל בתוכם 10 אנשים. אבל, אין להתבלבל ולחשוב כי החופשה תהיה דומה לשהייה באוהל. המקום, העשוי בצורת מבנה יורט, מאובזר לגמרי במיטב הפינוקים העכשוויים וישנם מקומות המציעים סוויטות מבודדות עם בריכות פרטיות בתוך האוהל עצמו. אוהלים מונגוליים מבוססים על אידיאולוגיה אקולוגית עם שילוב של תחכום מודרני.

שוברים לצימרים מיוחדים

צימרים לחוויה קולינרית

כיום ניתן לראות תוכניות טלוויזיה רבות העוסקות בתחום הקולינרי וזוהי עוד אופנה אשר מצאה גישה גם אל עולם הצימרים. אתרי צימרים רבים מאחדים את החללים שלהם ויוצרים סוויטות גדולות יותר לבילוי של חופשות זוגיות ומשפחתיות ביחד עם סדנאות קולינריות של טובי השפים אשר נמצאים בסביבתם. הצימרים האלה מציעים אווירה אירופאית, אלגנטית ואנינת טעמים.

כדי להוסיף ולשדרג את החוויה הקולינרית ניתן להזמין שוברים למסעדות יוקרה בכל רחבי הארץ ולהמשיך במסע הטעמים, הניחוחות, הריחות והצבעים.

מבני חאן מזרחיים

אבן גלילית עתיקה, נוף צפוני ירוק ופורח, פינות מעוגלות, אלמנטים פסטוראליים ודקורטיביים המכניסים את השוהים בצימרים הללו למאות הקודמות הם רק חלק מן הפינוקים הייחודיים שניתן למצוא בצימרים אשר בנויים בצורה של חאן מזרחי. הצימרים האלה מאובזרים באח מסורתית, חצר מטופחת הנפתחת אל הקהל, בריכות פרטיות ועוד.

בקתות בוץ

השם אולי ירתיע אתכם, אבל מדובר בטרנד עצום עם היבט אקולוגי. אלו הם צימרים העשויים מחומרים טבעיים בלבד המביאים את הנופשים לידי הכרה עצמית והעצמה אישית וסביבתית. השהייה במתחמים הללו מלווה בסדנאות על גינון וקומפוסט ואפשרויות לתרום למערכת האקולוגית בעזרת עבודת אדמה.

שוברי הנחה לצימרים ייחודיים

חוויה יוקרתית במחיר טוב

עד כה נשמע כי הצימרים השונים והמיוחדים באים עם עלות כספית יקרה מאוד, אך בעזרת רכישה של שוברים לצימרים או שוברים לאירוח כפרי ניתן לצמצם את ההוצאות הפיננסיות וליהנות מחופשה יוקרתית, מפנקת, מהנה ומרגיעה.

דבר נוסף אשר יביא לצמצום ניכר בהוצאות הוא קנייה מראש של חוברת שוברים לאטרקציות אשר מכילה בתוכה קופונים רבים לאתרי בילוי בכל רחבי הארץ. אתרי האטרקציות מציעים מגוון רחב של אפשרויות בילוי.

כתובת טרקבק | RSS תגובות

תגובות, שאלות ומשוב - אנחנו כאן לרשותכם:

תגיות: , , , , , , , , , , ,
נושאים: שוברי מתנה,שוברים,שוברים לצימרים

אולי יעניין אותך גם:

  • יום גיבוש בצימר

    עסק טוב ומצליח הוא עסק של עובדים מסורים ומאוחדים שמתייחסים למקום העבודה כאל הבית השני שלהם. עובדים מסורים הם עובדים שמחים ומוערכים, המכבדים אחד את השני, את העסק ואת מנהלי המקום. כדי להעריך את עבודתם המסורה של העובדים שלכם, למה שלא תפנקו אותם ביום גיבוש כיפי במיוחד?

  • שוברי מתנה לווילות בצפון
    שוברי מתנה להשכרת וילות

    רכישת שובר המקנה הנחה בהשכרת וילה, פותחת דלת אל פינוק אמיתי, כאשר הפופולריות העצומה של השכרת וילות היא בעיקר בתחום הנופש, אך לא רק בו. וילות להשכרה משמשות כמקום נהדר למגוון של חוויות אחרות שישאירו טעם של עוד בהתאמה לקהל רחב של אנשים. בצפון הארץ קיימות וילות

  • שוברים לצימרים ייחודיים
    שובר הנחה לבילוי בצימרים ייחודיים

    המחשבה הראשונה העולה בראש כאשר שומעים את המילה "צימר" היא בקתת עץ מבודדת בעיצובים כפריים לחופשה מרגיעה ונעימה בטבע. שינויים רבים חלים גם על ענף הצימרים המתפתח ומתחדש בהתאם לטרנדים ולאופנה. מתחמי הצימרים הופכים להיות מודרניים יותר ובעזרת שוברים לצימרים ניתן לראות את השילוב המופלא של

  • שובר מתנה לעובד מצטיין
    שוברי הנחה לעובדים מצטיינים

    מעסיקים רבים נוטים להעניק שוברי מתנה לעובדים בימים מיוחדים כמו ימי הולדת וחגים. אך, קיימות עוד מספר אפשרויות להבעת הערכה בקרב צוות העובדים כמו ימי גיבוש, ארגון מסיבה מאוגדת תחת קונספט אחיד והענקת שוברי מתנה לעובדים מצטיינים.

    אלמנט של הוכרת תודה בחברה, עסק או

  • שובר אירוח במלון "ארץ צאלים"
    שוברים למלון "ארץ צאלים"

    אזור הנגב הצפוני הפך בעת האחרונה למקור משיכה תיירותית נרחב. אזור זה מציע שפע של אפשרויות בילוי זוגיות ומשפחתיות עם שילוב אטרקציות מרובות כגון סופי שבוע של גבינות ויין, מופעי מוזיקה, סדנאות, הרצאות סופרים ועוד. באמצעות שוברים לאירוח כפרי תוכלו ליהנות מאירוח מפנק ומיוחד במינו במלון

שוברים ושוברי מתנה - מתנות לעובדים לימי הולדת או לחג, שוברים לקידום מכירות: לנופש, בתי מלון, חופשות, אירוח כפרי, צימרים, בקתות עץ, ספא, ארוחות במסעדות, אטרקציות, שוברים משולבים ועוד. שוברי הטבה, קופונים ותלושים – מתחום הבילוי והפנאי על פי דרישת הלקוח – מתאים במיוחד למבצעי קידום מכירות.
שוברים | תקנון | מדיניות פרטיות      © כל הזכויות שמורות לשווק אלון, ת.ד 22 קניון חוצות אלונים 3657701. טלפון: 04-655-9950, פקס: 04-6468779. | קידום בגוגל - SEPrism.com
css.php
0.000 שוברים