שובריםשוברים קניית שובריםעגלת הקניות חשבון קניית השובריםהחשבון שלי יצירת קשר בנוגע לשובריםצור קשר
התקשר להזמנת שוברים
החשבון שלי | כניסת עובדי חברה בהסדר

שוברי מתנה למסעדות

שוברים

שובר הנחה למסעדהאם אתם רוצים לתת מתנה ליום הולדת או צ'ופר לעובדים שלכם על מנת שירגישו שייכות ומוטיבציה לעבוד, תוכלו לעשות זאת באמצעות שוברים למסעדות. שוברי מתנה למסעדות יעניקו לחברים, למשפחה או לעובדים חוויה קולינרית שלא תשכח זמן רב במגוון רחב של אפשרויות כמו ארוחת בוקר זוגית או שובר הנחה ליחיד בכל אחת מהמסעדות שתחפצו בהם, בין אם היא יוקרתית ובעלת שם או מסעדה עממית.

מהם שוברים למסעדות

שוברים למסעדות הם שוברי פינוק איכותיים במיטב המסעדות ברחבי הארץ. השוברים מעניקים לכם את האפשרות ליהנות מבילוי זוגי או יחיד בארוחת בוקר או ערב במגוון מקומות ומסעדות בארץ. שוברי מתנה למסעדות הם מתנה שכל אדם ירצה לקבל בין אם זה מחברים, משפחה, עבודה וכו'.

מעבר לארוחה טעימה ומשביעה אתם מקבלים חוויה קולינרית מדהימה של טעמים, ריחות ואווירה מיוחדת שתיוותר עמכם שנים רבות. אז במקום לקבל שוברים לספא, שובר לקולנוע או שוברים לאטרקציות, נצלו את שוברי המתנה למסעדות ותקבלו ארוחה טעימה ומשביעה שתשאיר לכם טעם של עוד.

 

לרכישת שוברים למסעדות >>

 

למה עדיף לרכוש שוברים למסעדות

ישנם לא מעט שוברי מתנה כמו שוברים לצימרים, ספא, קולנוע, אטרקציות ועוד. שובר מתנה למסעדה הוא השובר הטוב ביותר בין שאר השוברים, זאת מכיוון שאתם מקבלים שובר לארוחת בוקר או ערב מלאה באחת ממסעדות גורמה רבים הפזורים ברחבי הארץ.

כך שאם רציתם לאכול במסעדה יוקרתית, יש לכם הזדמנות לחוות זאת עם שובר מתנה למסעדות. עם שוברי מתנה למסעדה יש לכם אפשרות לטעום את האוכל ולבקר במסעדה שאולי לא חשבתם שתוכלו ללא שוברי מתנה.

שוברים למסעדות

שוברים זוגיים או יחידים

כל סוגי השוברים, בין אם הם לאטרקציות, צימרים, ספא ועוד מתחלקים לשוברים זוגיים ושוברים ליחיד. שוברים זוגיים הם השוברים הנפוצים ביותר אשר נרכשים על ידי חברות שונות. אך ישנם שוברים כדוגמת שוברים לספא שנתקל בהם כשובר מתנה אישי בלבד.

לכן, ברגע שאתם מחליטים לרכוש שוברי מתנה למסעדה רצוי לרכוש שוברים זוגיים, על מנת שבעלי השובר יוכלו ליהנות מהארוחה משותפת ומהנה. הרבה יותר נעים ונחמד לאכול במסעדה עם עוד מישהו מאשר לבד ולכן לפני שקונים שובר למסעדה רצוי לקנות שובר לארוחה זוגית.

רעיונות לרכישת שוברים למסעדה

שוברי מתנה למסעדה יתאימו לאירועים כמו יום הולדת, תמריץ לעובד בתור מתנה על מכירות מסוימות, מתנה לבת זוג לרגל חגיגות יום השנה לחברות או אירועים אחרים. לרוב ניתן לרכוש את השוברים למסעדה במקום העבודה, אך גם חברים טובים יכולים להפתיע במקום לקנות לנו עוד סתם מתנה רגילה. כך שזוהי מתנה משמעותית שתשאיר חוויה למקבל אותה.

כתובת טרקבק | RSS תגובות

תגובות, שאלות ומשוב - אנחנו כאן לרשותכם:

תגיות: , , , , , , , , , , , , ,
נושאים: מתנות לעובדים,שוברי מתנה,שוברים,שוברים למסעדות

אולי יעניין אותך גם:

  • יום גיבוש בצימר

    עסק טוב ומצליח הוא עסק של עובדים מסורים ומאוחדים שמתייחסים למקום העבודה כאל הבית השני שלהם. עובדים מסורים הם עובדים שמחים ומוערכים, המכבדים אחד את השני, את העסק ואת מנהלי המקום. כדי להעריך את עבודתם המסורה של העובדים שלכם, למה שלא תפנקו אותם ביום גיבוש כיפי במיוחד?

  • שוברי מתנה לווילות בצפון
    שוברי מתנה להשכרת וילות

    רכישת שובר המקנה הנחה בהשכרת וילה, פותחת דלת אל פינוק אמיתי, כאשר הפופולריות העצומה של השכרת וילות היא בעיקר בתחום הנופש, אך לא רק בו. וילות להשכרה משמשות כמקום נהדר למגוון של חוויות אחרות שישאירו טעם של עוד בהתאמה לקהל רחב של אנשים. בצפון הארץ קיימות וילות

  • שוברים לצימרים ייחודיים
    שובר הנחה לבילוי בצימרים ייחודיים

    המחשבה הראשונה העולה בראש כאשר שומעים את המילה "צימר" היא בקתת עץ מבודדת בעיצובים כפריים לחופשה מרגיעה ונעימה בטבע. שינויים רבים חלים גם על ענף הצימרים המתפתח ומתחדש בהתאם לטרנדים ולאופנה. מתחמי הצימרים הופכים להיות מודרניים יותר ובעזרת שוברים לצימרים ניתן לראות את השילוב המופלא של

  • שובר מתנה לעובד מצטיין
    שוברי הנחה לעובדים מצטיינים

    מעסיקים רבים נוטים להעניק שוברי מתנה לעובדים בימים מיוחדים כמו ימי הולדת וחגים. אך, קיימות עוד מספר אפשרויות להבעת הערכה בקרב צוות העובדים כמו ימי גיבוש, ארגון מסיבה מאוגדת תחת קונספט אחיד והענקת שוברי מתנה לעובדים מצטיינים.

    אלמנט של הוכרת תודה בחברה, עסק או

  • שובר אירוח במלון "ארץ צאלים"
    שוברים למלון "ארץ צאלים"

    אזור הנגב הצפוני הפך בעת האחרונה למקור משיכה תיירותית נרחב. אזור זה מציע שפע של אפשרויות בילוי זוגיות ומשפחתיות עם שילוב אטרקציות מרובות כגון סופי שבוע של גבינות ויין, מופעי מוזיקה, סדנאות, הרצאות סופרים ועוד. באמצעות שוברים לאירוח כפרי תוכלו ליהנות מאירוח מפנק ומיוחד במינו במלון

שוברים ושוברי מתנה - מתנות לעובדים לימי הולדת או לחג, שוברים לקידום מכירות: לנופש, בתי מלון, חופשות, אירוח כפרי, צימרים, בקתות עץ, ספא, ארוחות במסעדות, אטרקציות, שוברים משולבים ועוד. שוברי הטבה, קופונים ותלושים – מתחום הבילוי והפנאי על פי דרישת הלקוח – מתאים במיוחד למבצעי קידום מכירות.
שוברים | תקנון | מדיניות פרטיות      © כל הזכויות שמורות לשווק אלון, ת.ד 22 קניון חוצות אלונים 3657701. טלפון: 04-655-9950, פקס: 04-6468779. | קידום בגוגל - SEPrism.com
css.php
0.000 שוברים