שובריםשוברים קניית שובריםעגלת הקניות חשבון קניית השובריםהחשבון שלי יצירת קשר בנוגע לשובריםצור קשר
התקשר להזמנת שוברים
החשבון שלי | כניסת עובדי חברה בהסדר

שובר מתנה לסוף שבוע זוגי

שוברים

שוברים לסופ"ש זוגימתנות הן דבר נפלא שבא מכל הלב. אין אדם שלא אוהב שמביאים לו מתנות. יום הולדת, יום נישואין או מכל סיבה אחרת תמיד כייף לקבל משהו. הפתעות הן עוד יותר נפלאות. המתנה הלא נודעת והריגוש שמתלווה אליהן יוצרים תחושות מדהימות והערכה גמורה לאדם המקבל ולזה שמעניק.

אז, בידיעה שצריך לרכוש מתנה או לעשות הפתעה מתחיל שלב התכנון המעט מייגע של כל השאלות הגדולות בהקשר לתוכן המתנה. עכשיו שוברים את הראש מה לקנות, איפה לקנות, איך לתכנן הפתעה והאם האדם השני יהיה מרוצה.

אולי במקום ללכת ולחשוב אינספור פעמים מה לקנות לאדם שכבר יש לו הכל, ננצל את הכסף כדי לרכוש משהו שייצור זיכרונות לעתיד וישאיר טעם מתוק ונעים בפה גם הרבה אחרי, משהו שאפשר לקנות אותו במרחק של קליק אחד.

רכישת שוברי מתנה לסוף שבוע זוגי במגוון רחב של צימרים, בתי מלון ובתי אירוח בכל רחבי הארץ יפתיעו את בן או בת הזוג שלכם במתנה שכולה רוגע. תקבלו את כל ההנאות שיש בבית אבל במקום חדש, שקט ונעים. הבילוי בצימר בסוף שבוע ייתן לכם את החופש ליהנות מהשקט, לתכנן טיול קטן בסביבת המקום, לבשל ארוחה נחמדה ואינטימית, להתכרבל אל מול הגשם היורד ולבלות זמן איכות ביחד.

היתרונות ברכישת שוברים לסוף שבוע זוגי

  • מתנות כמו חולצה חדשה או תכשיט גורמות לנו לאושר, אבל, אושר זה מסתיים והופך ליומיומי עם הזמן. חוויות חדשות, לעומת זאת הן דבר שמתקבע בראש ונכנס למגרות הזיכרון לטווח ארוך וכך יוצא שהאושר בחוויה נשאר הרבה יותר זמן. החוויה הטמונה בנסיעה לסוף שבוע תועלה בזיכרונות גם אחרי שנים ארוכות.
  • לא תמיד צריך לנסוע לחו"ל. אפשר גם לעודד את התיירות המקומית שלנו. אפשר לרכוש שובר לאירוח זוגי ל-2 לילות בסוף שבוע, לארוז תיק עם כמה דברים ולנסוע לצפון הארץ או לדרומה. ארצנו הקטנטונת עמוסה בחוויות נפלאות לאורך כל השנה. אפשר כך לקבל את הטעם הטוב במרחק קצר.
  • במהלך השבוע אנו עובדים ללא הפסקה בין אם בבית או במקום העבודה. היציאה מן השגרה לסוף שבוע קסום וזוגי מחוללת נפלאות ומחברת אותנו לטבע ומעניקה לנו חיבור וזמן איכות כה רצוי. שוברי האירוח מציעים מגוון רחב של בתי מלון, צימרים ובתי אירוח שונים בכל הארץ.
  • רכישת שוברי מתנה לסוף שבוע זוגי יוזילו את העלויות בכ – 50% לעומת רכישה ישירה. שוברי מתנה זולים יותר ומעניקים היצע עצום של מקומות לינה אטרקטיביים.
  • שוברי המתנה לסוף שבוע יתנו לכם גם מידע על אטרקציות סביבתיות ופעילויות נוספות במקום שבו תרצו לשהות.
  • רכישת שוברי מתנה לסוף שבוע זוגי יכולה להיות מתנה נהדרת אך גם תמריץ נהדר עבור העובד. מנהל הרוצה להראות הערכה כלפי עובד מסוים עבור עבודתו יכול להעניק שובר לסוף שבוע זוגי. השובר בעל תוקף רחב וכולל בתוכו זמנים שונים, כלומר, אין צורך במימוש מידי של המתנה.

בשורה התחתונה, חופשות גורמות לאנשים להיות נעימים יותר. הפתעות ומתנות לחופשות יובילו לאושר אמיתי, כדאי ושווה לכיס. רכישת שוברים לסופי שבוע שונים היא המתנה המפתיעה והמתאימה לכל אדם.

כתובת טרקבק | RSS תגובות

תגובות, שאלות ומשוב - אנחנו כאן לרשותכם:

תגיות: , , , , , , ,
נושאים: שוברי מתנה

אולי יעניין אותך גם:

  • יום גיבוש בצימר

    עסק טוב ומצליח הוא עסק של עובדים מסורים ומאוחדים שמתייחסים למקום העבודה כאל הבית השני שלהם. עובדים מסורים הם עובדים שמחים ומוערכים, המכבדים אחד את השני, את העסק ואת מנהלי המקום. כדי להעריך את עבודתם המסורה של העובדים שלכם, למה שלא תפנקו אותם ביום גיבוש כיפי במיוחד?

  • שוברי מתנה לווילות בצפון
    שוברי מתנה להשכרת וילות

    רכישת שובר המקנה הנחה בהשכרת וילה, פותחת דלת אל פינוק אמיתי, כאשר הפופולריות העצומה של השכרת וילות היא בעיקר בתחום הנופש, אך לא רק בו. וילות להשכרה משמשות כמקום נהדר למגוון של חוויות אחרות שישאירו טעם של עוד בהתאמה לקהל רחב של אנשים. בצפון הארץ קיימות וילות

  • שוברים לצימרים ייחודיים
    שובר הנחה לבילוי בצימרים ייחודיים

    המחשבה הראשונה העולה בראש כאשר שומעים את המילה "צימר" היא בקתת עץ מבודדת בעיצובים כפריים לחופשה מרגיעה ונעימה בטבע. שינויים רבים חלים גם על ענף הצימרים המתפתח ומתחדש בהתאם לטרנדים ולאופנה. מתחמי הצימרים הופכים להיות מודרניים יותר ובעזרת שוברים לצימרים ניתן לראות את השילוב המופלא של

  • שובר מתנה לעובד מצטיין
    שוברי הנחה לעובדים מצטיינים

    מעסיקים רבים נוטים להעניק שוברי מתנה לעובדים בימים מיוחדים כמו ימי הולדת וחגים. אך, קיימות עוד מספר אפשרויות להבעת הערכה בקרב צוות העובדים כמו ימי גיבוש, ארגון מסיבה מאוגדת תחת קונספט אחיד והענקת שוברי מתנה לעובדים מצטיינים.

    אלמנט של הוכרת תודה בחברה, עסק או

  • שובר אירוח במלון "ארץ צאלים"
    שוברים למלון "ארץ צאלים"

    אזור הנגב הצפוני הפך בעת האחרונה למקור משיכה תיירותית נרחב. אזור זה מציע שפע של אפשרויות בילוי זוגיות ומשפחתיות עם שילוב אטרקציות מרובות כגון סופי שבוע של גבינות ויין, מופעי מוזיקה, סדנאות, הרצאות סופרים ועוד. באמצעות שוברים לאירוח כפרי תוכלו ליהנות מאירוח מפנק ומיוחד במינו במלון

שוברים ושוברי מתנה - מתנות לעובדים לימי הולדת או לחג, שוברים לקידום מכירות: לנופש, בתי מלון, חופשות, אירוח כפרי, צימרים, בקתות עץ, ספא, ארוחות במסעדות, אטרקציות, שוברים משולבים ועוד. שוברי הטבה, קופונים ותלושים – מתחום הבילוי והפנאי על פי דרישת הלקוח – מתאים במיוחד למבצעי קידום מכירות.
שוברים | תקנון | מדיניות פרטיות      © כל הזכויות שמורות לשווק אלון, ת.ד 22 קניון חוצות אלונים 3657701. טלפון: 04-655-9950, פקס: 04-6468779. | קידום בגוגל - SEPrism.com
css.php
0.000 שוברים