שובריםשוברים קניית שובריםעגלת הקניות חשבון קניית השובריםהחשבון שלי יצירת קשר בנוגע לשובריםצור קשר
התקשר להזמנת שוברים
החשבון שלי | כניסת עובדי חברה בהסדר

שוברים לאטרקציות

שוברים

שוברים לאטרקציית קיאקיםשבירת שגרה הינה דבר חשוב ביותר עבור כולם. לא תמיד אפשר לצאת לחופשה ארוכה או סוף שבוע במהלך השנה. ההמתנה לחופשת הקיץ ארוכה מתמיד וכאשר מגיעים אליה מגלים כי המחירים קפצו ונמצאים כעת בעונת השיא.

על-מנת לשבור את השגרה במהלך השנה ניתן לרכוש את חוברת שוברים לאטרקציות ולמצוא אתרי בילוי רבים ברחבי הארץ שיאווררו ויותירו אתכם רעננים גם בתקופות בהם מזג האוויר סגרירי וגשום. ישנם אתרים רבים אשר הבילוי בהם מומלץ במיוחד בעונת החורף.

היתרונות ברכישת שוברים לאטרקציות

  • חוברת השוברים לאטרקציות מציעה לכם מגוון גדול של מקומות לבילוי במהלך השנה ומספקת עבורכם אפשרויות שונות של שבירת שגרה הכרחית.
  • החוברת מעניקה לכם הנחות רבות של עד 50% באתרים.
  • החוברת מציעה אטרקציות שונות הפזורות לכל אורכה ורוחבה של הארץ ומתאימה לכל אזור בו אתם נמצאים.
  • חוברת האטרקציות מכילה שוברים רבים לאתרים שונים וניתן לממש את כל הקופונים הנמצאים בה בכל עת.
  • בעת רכישת חוברת השוברים לאטרקציות ניתן לרכוש גם שוברים עבור מסעדות, צימרים  ואתרי ספא שונים ובכך לחסוך עלויות עתידיות.

תכנון מראש

שוברים לפיינטבול תכנון יום הבילוי מראש יפיק את המרב והמיטב שניתן לעשות ביום שכזה. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם בחשיבה מוקדמת.

  1. בררו עם מי אתם יוצאים ליום הבילוי. מיהו קהל היעד שלכם? האם יש ילדים ומהם הגילאים שלהם? ניתן למצוא שוברים רבים לאטרקציות המתאימות עבור משפחות, זוגות או יחידים. ישנן אטרקציות הכוללות בתוכן פעילויות אקסטרים, פעילויות לילדים ופעילויות לכל המשפחה.
  2. היום הספציפי שבו תבלו ותשברו את השגרה חשוב ביותר. ניתן לצאת גם במהלך השבוע ולא תמיד רצוי לחכות ליום שבת. נכון, זהו היום הכי נוח מבחינת כולם, אך אפשר גם לשנות מעט ולחשוב על אטרקציות שונות בימים אחרים.
  3. צפו בתחזיות מזג האוויר לכיוון היום שבחרתם. שנו את התוכניות שלכם בהתאם לכך. בחוברת השוברים לאטרקציות ניתן למצוא גם מקומות בילוי סגורים לימים גשומים. יש לקחת בחשבון כי ישנם אתרים ואטרקציות שהבילוי בהם הוא בחודשי הקיץ בלבד.
  4. לא סתם אומרים שארצנו קטנטונת, וככזאת, ניתן להגיע בה למקומות רבים ביום אחד. נסו לשלב ביום שבחרתם יותר מאטרקציה אחת באותו האזור וכך תצאו בהרגשה מדהימה שניצלתם את יום הבילוי המיועד עד תומו.
  5. אומרים שהעם צועד על קיבתו וחשיבה מראש על הארוחות במהלך יום זה היא בלתי נמנעת. ארזו סל פיקניק נחמד לישיבה בטבע או רכשו שוברים למסעדות מפנקות שיעניקו לכם הנחות רבות מבלי לשבור יתר על המידה את הראש.
  6. נכון שכעת תכננתם יום בילוי אבל ניתן לשלב בו שוברים למסעדות, צימרים או אתרי ספא שונים בהתאם לקהל היעד שלכם לבילוי מקסימאלי וחסכוני.

כתובת טרקבק | RSS תגובות

תגובות, שאלות ומשוב - אנחנו כאן לרשותכם:

תגיות: , , , , ,
נושאים: מתנות לעובדים,שוברי מתנה,שוברים לאטרקציות

אולי יעניין אותך גם:

  • יום גיבוש בצימר

    עסק טוב ומצליח הוא עסק של עובדים מסורים ומאוחדים שמתייחסים למקום העבודה כאל הבית השני שלהם. עובדים מסורים הם עובדים שמחים ומוערכים, המכבדים אחד את השני, את העסק ואת מנהלי המקום. כדי להעריך את עבודתם המסורה של העובדים שלכם, למה שלא תפנקו אותם ביום גיבוש כיפי במיוחד?

  • שוברי מתנה לווילות בצפון
    שוברי מתנה להשכרת וילות

    רכישת שובר המקנה הנחה בהשכרת וילה, פותחת דלת אל פינוק אמיתי, כאשר הפופולריות העצומה של השכרת וילות היא בעיקר בתחום הנופש, אך לא רק בו. וילות להשכרה משמשות כמקום נהדר למגוון של חוויות אחרות שישאירו טעם של עוד בהתאמה לקהל רחב של אנשים. בצפון הארץ קיימות וילות

  • שוברים לצימרים ייחודיים
    שובר הנחה לבילוי בצימרים ייחודיים

    המחשבה הראשונה העולה בראש כאשר שומעים את המילה "צימר" היא בקתת עץ מבודדת בעיצובים כפריים לחופשה מרגיעה ונעימה בטבע. שינויים רבים חלים גם על ענף הצימרים המתפתח ומתחדש בהתאם לטרנדים ולאופנה. מתחמי הצימרים הופכים להיות מודרניים יותר ובעזרת שוברים לצימרים ניתן לראות את השילוב המופלא של

  • שובר מתנה לעובד מצטיין
    שוברי הנחה לעובדים מצטיינים

    מעסיקים רבים נוטים להעניק שוברי מתנה לעובדים בימים מיוחדים כמו ימי הולדת וחגים. אך, קיימות עוד מספר אפשרויות להבעת הערכה בקרב צוות העובדים כמו ימי גיבוש, ארגון מסיבה מאוגדת תחת קונספט אחיד והענקת שוברי מתנה לעובדים מצטיינים.

    אלמנט של הוכרת תודה בחברה, עסק או

  • שובר אירוח במלון "ארץ צאלים"
    שוברים למלון "ארץ צאלים"

    אזור הנגב הצפוני הפך בעת האחרונה למקור משיכה תיירותית נרחב. אזור זה מציע שפע של אפשרויות בילוי זוגיות ומשפחתיות עם שילוב אטרקציות מרובות כגון סופי שבוע של גבינות ויין, מופעי מוזיקה, סדנאות, הרצאות סופרים ועוד. באמצעות שוברים לאירוח כפרי תוכלו ליהנות מאירוח מפנק ומיוחד במינו במלון

שוברים ושוברי מתנה - מתנות לעובדים לימי הולדת או לחג, שוברים לקידום מכירות: לנופש, בתי מלון, חופשות, אירוח כפרי, צימרים, בקתות עץ, ספא, ארוחות במסעדות, אטרקציות, שוברים משולבים ועוד. שוברי הטבה, קופונים ותלושים – מתחום הבילוי והפנאי על פי דרישת הלקוח – מתאים במיוחד למבצעי קידום מכירות.
שוברים | תקנון | מדיניות פרטיות      © כל הזכויות שמורות לשווק אלון, ת.ד 22 קניון חוצות אלונים 3657701. טלפון: 04-655-9950, פקס: 04-6468779. | קידום בגוגל - SEPrism.com
css.php
0.000 שוברים