שובריםשוברים קניית שובריםעגלת הקניות חשבון קניית השובריםהחשבון שלי יצירת קשר בנוגע לשובריםצור קשר
התקשר להזמנת שוברים
החשבון שלי | כניסת עובדי חברה בהסדר

יום כיף בתל אביב

תל אביב היא עיר עשירה בתרבויות, טעמים, ריחות, סיפורים קסומים וארכיטקטורה מרהיבה הסוחפת את מבקריה. הסיור המודרך מתבצע בין רחובותיה וסמטאותיה של תל אביב והוא מתחיל באחד מאתרי התיירות הנבחרים, נמשך כשעתיים ומודרך באמצעות מדריכה מוסמכת.

יום כיף בתל אביב

אתרי תיירות נבחרים בתל אביב

מתוצרת הארץ – בעקבות שירי אריק איינשטיין

נשמע ונשיר את הסיפורים התל אביביים שמאחורי השירים. נגלה מה ניגנו בבית העם, איזה שיר נכתב על גן החיות שנעלם, מה קרה לכיכר דיזינגוף היפה, נלך בעקבות זיכרונותיו של אריק איינשטיין – הפרטים והלאומיים אשר הפכו לשירים המרכיבים את פסקול חיינו.

תעביר את החומוס – על אנשים ומאכלים ביפו סיור טעימות

נשוטט ברחובותיה של יפו, נטעם ונפגוש את האנשים שמאחורי הצלחת. נבחין בין הבצק הבלקני של הבורקס לבצק הערבי של הבייגלה, ננגב את החומוס הטוב בארץ ונקנח בגלידה אופנתית.

ניתן לשלב סיור ביפו וטעימות בשוק הפשפשים. 5-6 טעימות שונות לדוגמה: שקשוקה, חומוס, פלאפל, בורקס, גלידה, שיק פירות ועוד. ניתן להתאים טעימות כשרות בלבד.

בין השדרה לשוק והטעמים שביניהם

כשנוסדה תל אביב, החליטו מייסדיה כי לא יפתחו חנויות מסחר בעיר. כשגבר הצורך, יוסדו שכונת נחלת בנימין ושכונת נווה שאנן משני צדיה של השדרה המרכזית. נצא למסע בין השדרה הראשונה למרכז הסיטונאי שם קמו

בתי המסחר, בתי המלאכה ומסעדות הפועלים. נטייל ברחובות השכונה, נשמע סיפורים על היווסדה, על השינויים שעוברים עליה מאז השתנתה האוכלוסייה ונטייל בשולי השוק כדי לטעום מהטעמים הקסומים של המסעדות הוותיקות והטעמים החדשים שמציצים בין הדוכנים.

אפשרות לשלב סיור טעימות וטעימות בשוק לוויסקי. 5-6 טעימות שונות לדוגמה: בורקס, מרציפן, עלי גפן וחמוצים, גבינות ופירות יבשים.

שרונה – ממושבה לפינת חמד עירונית

עוד לפני שקמה תל אביב, היו חלוצים שישבו את חוליותיה. קראו להם טמפלרים, הם הגיעו מגרמניה והביאו עמם תרבות ויופי שלא נודע במזרח לפניהם. נצא בעקבות מסעם אל ארץ הקודש, מאבקיהם, הצלחותיהם והאוצרות שהותירו חבויים אחרי שעזבו.

חוכמת הבייגלה

נצא לסיור בעקבות הניחוחות והטעמים של הלחם. נהלך בסמטאות יפו וננסה לעמוד על מקומו של הלחם במסורות, אמונות וטקסים הקשורים לחיינו וכן נעסוק בתפקידו בדתות ובתרבויות שונות. דרך ביקור במאפיות המהוות חלק ממרקם החיים היפואי נעמוד על המשפט "אם אין קמח – אין תורה".

יום גיבוש בתל אביב

תחת עץ האהבה

בין הסמטאות אפשר עדיין לשמוע הדי סיפורים עתיקים – סיפורי אהבה גדולים, רומנים מסעירים ובגידות אסורות שהפכו חלק מסיפורה של נווה צדק. נלך בעקבות שלוש, רוקח, עגנון ואחרים, נקרא את מכתבי האהבה שנשלחו, נשיר את שירי האהבה שנכתבו ונתאהב גם אנחנו בשכונה המרתקת הזו.

יפו העתיקה

הקסם והמסתוריות של עיר הנמל העתיקה בעולם מורגש בכל פינה. במהלך הטיול ביפו נגלה פינות קסומות, נספר על אנשים שעברו בעיר והטביעו את חותמם, נעבור בין גלריות ייחודיות ונשיר משיריה של העיר.

נקודות בסיור:

  • כיכר השעון – מרכז השלטון העותומאני או בשמו הטורקי סחנאת אל-דאולה, נספר על הקמת מגדל השעון, בניין הסאראיה.
  • מסגד ג'אמע יפא אל כביר – ארמונו של מושל יפו אבו נבוט.
  • כנסיית סנט פטרוס – שם נגלה מדוע יפו קדושה לנוצרים.
  • גן הפסגה עם פסל "האמונה".
  • גן ארמונו של רעמסס השני – נספר על חשיבותה של יפו בעת העתיקה ועוד אתרים מעניינים.

בין הסמטאות הקסומות נספר את סיפור כיבוש יפו על ידי נפוליאון בו נפרטה, נגלה את העץ התלוי של רן מורין ומדוע בחר בו ביפו, את בית הכנסת של עולי לוב ונקודות עניין נוספות. בסיור ישולבו סיפורים אנושיים, אגדות וסיפורי אהבות – אנדרומדה ופרסאוס, אריס סאן, הצייר נחום גוטמן, יוסף מויאל ועוד. הסיור ילווה בהשמעת שירים וקטעי משחק המשלבות את הדמויות שפעלו ביפו.

נווה צדק

נווה צדק היא השכונה היהודית הראשונה מחוץ לחומות יפו ובה החלה התפתחותם של חיי התרבות והרוח של היישוב המתחדש בארץ ישראל בסוף המאה ה – 19. במהלך הסיור נעבור בין פינות קסומות בהן נסקור את פועלם של  אישים כמו שמעון רוקח, אהרון שלוש, הרב קוק, ש"י עגנון, הסופרת דבורה בארון, שמחה בן ציון, יוסף חיים ברנר ואחרים. נעבור בין רחובות ציוריים שהעניקו לנווה צדק את התואר "פאריס הקטנה" ונלמד על ההווי של השכונה באמצעות סיפורי אהבה, שירים ואנקדוטות מעניינות, עם מי התאהב הסופר ש"י עגנון, סיפור האהבה של ליאון מג'רו וחנה ביתו של הש"ר ועוד. הסיור יחל ממתחם התחנה שם נספר על הרכבת הראשונה במזרח התיכון והתרומה שלה להתפתחות המסחר בין ירושלים ויפו ומשם נמשיך לשכונת נווה צדק הציורית.

טיול סגווי ביפוטיול סגווי ביפו

  • פארק מדרון יפו
  •  הטיילת הדרומית של יפו
  •  רחוב גבעת עליה – מרכז פרס לשלום

סיור מודרך במוזיאון היהלומים ברמת גן

ביקור מרתק במרכז המבקרים החדש במתחם בורסת היהלומים ברמת גן. במרכז המבקרים תיהנו  מביקור במוזיאון היהלומים ע"ש הארי אופנהיימר בו תחוו מסע וירטואלי אודות אופן היווצרותו של היהלום, האורחים ייהנו מקבלת פנים הכוללת קפה, תה, עוגיות ופינוקים.

שוברים ושוברי מתנה - מתנות לעובדים לימי הולדת או לחג, שוברים לקידום מכירות: לנופש, בתי מלון, חופשות, אירוח כפרי, צימרים, בקתות עץ, ספא, ארוחות במסעדות, אטרקציות, שוברים משולבים ועוד. שוברי הטבה, קופונים ותלושים – מתחום הבילוי והפנאי על פי דרישת הלקוח – מתאים במיוחד למבצעי קידום מכירות.
שוברים | תקנון | מדיניות פרטיות      © כל הזכויות שמורות לשווק אלון, ת.ד 22 קניון חוצות אלונים 3657701. טלפון: 04-655-9950, פקס: 04-6468779. | קידום בגוגל - SEPrism.com
css.php
0.000 שוברים