שובריםשוברים קניית שובריםעגלת הקניות חשבון קניית השובריםהחשבון שלי יצירת קשר בנוגע לשובריםצור קשר
התקשר להזמנת שוברים
החשבון שלי | כניסת עובדי חברה בהסדר

יום גיבוש באזור הכרמל

יום כיף באזור הכרמל

נהיגה עצמית ברכבי שטח (טומקארים)

נהיגה עצמית (לבעלי רישיון) ברכב שטח אתגרי ומסעיר במסלול תצפיות נוף מרהיבות. בכל רכב 4 מקומות. הנהיגה בכלי שטח חזק, עביר, בטיחותי ומסעיר. היציאה בליווי מדריך לנסיעה מלאת ריגושים. המסלול בנפתולי הכרמל, דרכים בטיחותיות אך מאתגרות. במהלך הסיור מתבצעת עצירה מסודרת לביצוע החלפת נהגים, כך שכל אחד יכול ליהנות מחוויית  הנהיגה בשטח. משך הנהיגה – כשעה ורבע.

טיול סוסים

הנכם מוזמנים לבילוי פסטורלי בנופיו המרהיבים של הכרמל ,בחוות הסוסים הגדולה והוותיקה ביותר בארץ. מגוון סוסים רחב המאפשר להתאים לכל רוכב את הסוס האידאלי עבורו מבחינת מבנה גופו וגילו. הרכיבה מתבצעת בהתאם לתקני בטיחות המספקים חווית רכיבה בטוחה ומהנה. הרכיבה במסלולים המשקיפים אל נוף קסום וייחודי. היציאה בליווי מדריכים מקצועיים לרכיבה מהנה ובטוחה בחורש הטבעי אל רמת לוביה אשר ממנה מתבצעות תצפיות מרהיבות וייחודיות אל "שוויצריה הקטנה",  יערות וחורש הכרמל.

יום גיבוש באזור הכרמל

פארק מטווחים רובי צבע – משחק טקטי

במגרש גדול ובו מקומות מסתור למכביר, שתי קבוצות זו מול זו נלחמות על שליטה בשטח והבסת הקבוצה היריבה על ידי כיבוש המחנה. כלי הנשק הם רובי צבע חדשניים אשר בעזרתם נקבעות עובדות בשטח ונמדדת ההצלחה. זהו משחק טקטי ומרגש, דורש תכנון וביצוע, מאתגר ומהנה. הקבוצות מקבלות שכפ"צ, קסדות ומשקפיים. המשחק בטיחותי ומודרך על ידי בעלי מקצוע.

סיור וטעימות במרכז המבקרים של יקב (כשר)

האורחים מתקבלים בחום על ידי צוות מנוסה ומסביר פנים, צופים בסרטון תדמית של היקב, טועמים ממגוון השיכרים. במרכז המבקרים ניתן להתרשם מגלריית תולדות היקב, שם תוכלו ללמוד עוד על המורשת המשפחתית של היקב. בגלריה ניתן להתרשם מתמונות, מוצגים שונים וממכלי תסיסה שקופים בהם ייצרו בעבר את היין.

סדנאות לבחירה

אטרקציות ליום גיבושמשימות ביער

  • כדור על חבל – על כל הקבוצה להעביר כדור מעמוד א' לעמוד ב' ממרחק של 15 מטרים. הכדור יושב על עמוד כאשר בתחתיתו טבעת גדולה אליה מחוברים 25 חבלים, חבל לכל משתתף. על המשתתפים להרים את הטבעת בעזרת החוטים ובעזרת הטבעת להרים את הכדור, ללכת יחדיו לעמוד הרחוק ולהשחיל את הטבעת כך שהכדור יישאר על העמוד.
  • צורות  הנדסיות בחבל – חברי הקבוצה אוחזים בחבל ויוצרים צורות הנדסיות מבלי לעזוב את החבל.
  • אזיקים – חברי הקבוצה יתחלקו לזוגות כאשר כל זוג אזוק זה לזה בחבל עם לולאות ועליהם להשתחרר זה מזה.
  • רשת העכביש – רשת הנפרסת בשטח עם ריבועים ברשת, אשר מאפשרים להעביר אנשים בתוכם בצורה חלקה אך מאתגרת. על הקבוצה להעביר אחד את רעהו לצד השני של הרשת דרך הריבועים, אולם כל ריבוע אשר השתמשו בו פעם אחת נחסם בסרט. בצורה זו צריך לתכנן את המעבר בצורה אסטרטגית מתוכננת וחכמה.

אטרקציית חווייה דרוזית"חוויה דרוזית"

סיור על התרבות והמורשת הדרוזית המעניינת בקהילה הדרוזית בעוספיא ודלית אל כרמל. במהלך הסיור נבקר באתרים הבאים:

  • בית אוליפנט – בו נכתב ההמנון הלאומי "התקווה" ע"י נפתלי הרץ צבי אימבר, שהיה
  • מזכירו של אוליפנט. הבית הפך למרכז "יד לבנים" לדרוזים בישראל. במקום מספרים על הקשרים הראשונים בין הדרוזים והיהודים בארץ לפני ואחרי קום המדינה ועל הדו-קיום ביניהם.
  • סיור בגרעין העתיק של דאלית אל כרמל ובשוק הססגוני – הסברים והדרכה על המסורת והמנהגים, האמונות והמיסטיקה של גלגול נשמות ודגל חמשת הצבעים.
  • סיפור מטמון השקלים בעוספיא – בשנת 1960 התגלו כ-4500 שקלים מלפני 2000 שנים.
  • סיפור  מנהיג היהודים בחיפה (אבא חושי) שהסתתר בלבוש אישה דרוזית בשבת השחורה בשנת 1946 בבית מנהיג הדרוזים בעוספיא (שייח' לביב).
  • תצפית מפסגת הכרמל לעבר העמקים, ההרים והים לצפון עד החרמון, למזרח עד הגלעד ולמערב עד הים – נוף מרהיב, אוויר פסגות הרים ואירוח לבבי.

אטרקציית מוסיקת עולםמוסיקת עולם

הסדנה חושפת אותנו למגוון של סגנונות מוסיקליים מכל רחבי העולם. סיפורים מופלאים על מוצא הכלים והצליל המייחד אותם, התנסות אינטראקטיבית בנגינה ויצירת מעגל מוסיקלי המשולב עם כלים שונים כגון: סיטאר הודי, עוד, בגלמה, כינור, חלילים, כלי הקשה ועוד. האירוח כולל שירה בציבור בליווי גיטרה, הרמוניה מוסיקלית ושירה בציבור.

סדנת תקשורת

מנחה מקצועית תעביר סדנה חווייתית ומרתקת בנושא תקשורת בינאישית עפ"י הנומרולוגיה. המנחה תחשוף את המשתתפים בצורה קלילה אל נבכי תורה זו המצליחה ליצור אבחון פנימי ופענוח עמוק, ובאמצעותה להבין יותר ולקבל הנחייה.

מעגל מתופפים

חוויה של קצב וצלילים. עבודה ונגינה עם תופים אפריקאים מסורתיים, שמיעת הסברים מרתקים על הכלים, ונגינה משותפת התורמת להווי לבבי ותקשורת ייחודית בין המשתתפים.

סדנת יוגה צחוק בקצב הצחוק

סדנא חווייתית המתאימה לכולם. הצחוק תורם לקירוב לבבות אנשים ותורם לאווירה טובה. כמו כן מבצע עיסוי לכל האיברים הפנימיים שלנו ובראשם הלב, והינו פעילות אירובית לכל דבר. דרך הפעלת שרירי הסרעפת משחרר הצחוק את כל החסימות הרגשיות בגופנו.

בקצב הצחוק

צחוק הוא המתנה בלעדית לה זכה האדם, מתנה המאפשרת להפגין הנאה, חיזוק תחושת הביטחון העצמי, התנעה של תהליך הבראה פיזית ונפשית ועל הדרך לפתח גם את חוש ההומור. כל זאת ועוד בפעילות חברתית שכולה צחוק, גיבוש והנאה. המפגש משלב טכניקות שונות, המעוררות צחוק והנאה אפילו אצל ה"קשוחים" שבנינו.  מנחה וותיק ומנוסה יהפוך כל קבוצת מבוגרים, סגורים ורציניים לילדים שמחים וצוחקים.

בסדנא נשלב :

  • משימות הכירות  ו"חימום", גיבוש ושיתוף פעולה.
  • תרגילי צחוק .
  • משחקי תיאטרון ואימפרוביזציה, מצחיקים עד דמעות.
  • משחקי קצב ותנועה.

הסדנא מלווה במערכת הגברה ומוזיקה. בשיחה מקדימה, נרחיב על המטרות אותן תרצו להשיג במהלך הסדנא, המשימות החברתיות יכולות להיות מעמיקות יותר או קלילות.

שוברים ושוברי מתנה - מתנות לעובדים לימי הולדת או לחג, שוברים לקידום מכירות: לנופש, בתי מלון, חופשות, אירוח כפרי, צימרים, בקתות עץ, ספא, ארוחות במסעדות, אטרקציות, שוברים משולבים ועוד. שוברי הטבה, קופונים ותלושים – מתחום הבילוי והפנאי על פי דרישת הלקוח – מתאים במיוחד למבצעי קידום מכירות.
שוברים | תקנון | מדיניות פרטיות      © כל הזכויות שמורות לשווק אלון, ת.ד 22 קניון חוצות אלונים 3657701. טלפון: 04-655-9950, פקס: 04-6468779. | קידום בגוגל - SEPrism.com
css.php
0.000 שוברים